پشتیبانی کامل تکالیف مالیاتی شما

استفاده از خدمت پشتیبانی کامل تکالیف مالیاتی، با استفاده از تمامی فرصت‌های ممکن برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش مبلغ مالیات و از دست ندادن حتی یکی از معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی، برای شما پول خلق می‌کند! با دریافت خدمت پشتیبانی کامل مسائل مالیاتی، بررسی تمام نکات مربوط به مالیاتتان را به مشاورین مالیاتی متخصص در حوزه کاری خودتان خواهید سپرد.

زمانی برای سردرگمی و استرس نیست

سردرگمی و استرسی که در ساعات پایانی زمان مقرر برای ارائه اظهارنامه مالیاتی برای یک مدیر به وجود می‌آید، یکی از تجربه‌های مشترک اکثر مشتریان ماست. تجربه‌ای که حالا بعد از دریافت خدمت پشتیبانی کامل مالیاتی به یک خاطره تبدیل شده است.

شنیدن صحبت‌های ضد و نقیض درباره معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی، بخشنامه‌های جدید که پایانی ندارند و زمان‌های محدود با وجود مشغله‌های فراوان، صاحبان کسب‌و‌کار‌ها را بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک مشاور خبره در زمینه مالیات کرده است.

خیالی راحت از جرایم مالیاتی

علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، ماناکا خیالتان را نسبت به جرایم مالیاتی نیز راحت خواهد کرد. با توجه به اینکه هیچ قانون جدید و تکلیف مالیاتی از زیر دستان متخصصین ماناکا رد نخواهد شد، می‌توان اطمینان خاطر داشت که شامل هیچ یک از جرایم مالیاتی نخواهید شد.

همین حالا تمرکزتان را تنها روی رشد شرکت بگذارید

پیگیری دائم اخبار مربوط به قوانین مالیاتی بخشنامه‌های جدید و زمان زیادی که برای واقف شدن کامل بر این موارد لازم است، باعث می‌شود تمرکزتان به جای رشد شرکت که باعث سودآوری مرکب می‌شود، به مواردی باشد که حتی مشاورین مالیاتی نیز از تمامی آنها اطلاع ندارند! در واقع تنوع قوانین و بخش‌نامه‌ها به حدی زیاد است که مشاور مالیاتی مخصوص به هر حوزه، تنها به بررسی اخبار و قوانین مربوط به تخصص خودش می‌پردازد.

پشتیبانی کامل تکالیف مالیاتی شامل چه خدماتی است؟

همیشه حواس یک نفر به شما هست؛ از پرکردن اظهارنامه مالیاتی و ارسال آن تا تهیه لیست مالیات حقوق کارکنان شرکتتان و حتی رفع یک مشکل مالیاتی احتمالی که ممکن است پیش بیاید، همیشه یک فرد متخصص در کنارتان خواهد بود تا دغدغه‌های مربوط به مالیات از ذهنتان کاسته شوند.

بسته خدمات مالیاتی

گروه اول

اشخاص حقیقی و صاحبان
کسب و کارهای با فروش

بالای
5 میلیارد و پانصد میلیون
تومان

+
اشخاص حقوقی (شرکت‌ها)

قیمت:
7،000،000 تومان

بسته خدمات مالیاتی

گروه دوم

اشخاص حقیقی و صاحبان
کسب و کارهای با فروش

بین

1 میلیارد و هشتصد میلیون
تومان
تا
5 میلیارد و پانصد میلیون

قیمت:
3،000،000 تومان

بسته خدمات مالیاتی

گروه سوم


اشخاص حقیقی و صاحبان
کسب و کارهای با فروش

کمتر از

1 میلیارد و هشتصد میلیون
تومان

قیمت:
1،500،000 تومان

در صورت نیاز به مشاوره و پرسش مورد خود، فرم زیر را تکمیل نمایید: