پشتیبانی کامل پرونده تامین اجتماعی

آیا از حداقل حقوق و مزایای مشمول حق بیمه برای کارکنان خود مطلع هستید؟ آیا می‌دانید کارگاه شما مشمول دستمزد مقطوع هست یا خیر؟ با تغییرات جدید سامانه غیر حضوری بیمه آشنا هستید؟ اگر جواب دقیقی برای این سوالات ندارید و یا هر ماهه لیست‌های خود را در روز آخر ماه و با استرس فراوان ارسال می‌کنید، خدمت پشتیبانی کامل پرونده تامین اجتماعی برای شما ایجاد شده است.

خیالی آسوده با همیشه به روز بودن

اینکه تمامی اخبار و بخش‌نامه‌های مرتبط که کسب‌و‌کار شما نیز مشمول آنها می‌شود، به دست شما برسند معمولا امکان پذیر نیست و یا در صورت امکان، بسیار زمان بر است. از طرفی اطمینان حاصل کردن از کامل بودن و صحت خبر‌ها نیز دغدغه دیگری است. وجود یک مشاور که پشتیبانی کامل پرونده تامین اجتماعی شما را بر عهده دارد، خیال شما را از تمامی این موارد آسوده خواهد کرد.  

پشتیبانی کامل پرونده تامین اجتماعی شامل چه خدماتی می‌شود؟

ارسال لیست بیمه تأمین اجتماعی و درج تغییرات آن همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارها، خصوصا کسب‌و‌کار‌های کوچک بوده است. از مهم‌ترین عوامل جرائم بیمه برای این کارگاه‌ها می‌توان به درج نادرست حقوق و مزایای مشمول و غیر مشمول، تاریخ شروع به کار و خاتمه کار بیمه شدگان، عدم محاسبه دستمزد مقطوع در کارگاه‌های مشمول، عدم رعایت پیش‌شرط‌های لازم در کارگاه‌های مشمول معافیت سهم کارفرما اشاره کرد. اطلاع از این موارد ساده و ارسال لیست در موعد زمانی مقرر و پرداخت حق بیمه لیست، ازجرائم بسیاری جلوگیری خواهد نمود.

در رابطه با کارگاه‌های بزرگتر و مشمول حسابرسی نیز، حق بیمه‌های قرارداد‌ها و فاکتورهای مشمول کسر حق بیمه معضلات فراوانی را ایجاد می‌نماید که با وجود یک مشاور مالیاتی حرفه‌ای و در دسترس به آسانی و در اسرع وقت قابل انجام هستند.

همیشه در کنار شما

ما در ماناکا با طراحی بسته‌ پشتیبانی کامل تامین اجتماعی، از اولین مرحله تخصیص کد کارگاه و نام نویسی پرسنل شما تا ارسال لیست و دفاع از اوراق بدهی در کنارتان خواهیم بود.

 

بسته خدمات
تامین اجتماعی

گروه اول

صاحبان کسب و کار
با تعداد پرسنل
بالای 10 نفر

قیمت:
5،000،000 تومان

بسته خدمات
تامین اجتماعی

گروه دوم

صاحبان کسب و کار
با تعداد پرسنل
بین 5 تا 10 نفر

قیمت:
3،000،000 تومان

بسته خدمات
تامین اجتماعی

گروه سوم

صاحبان کسب و کار
با تعداد پرسنل
بین 1 تا 5 نفر

قیمت:
2،000،000 تومان

در صورت نیاز به مشاوره و پرسش مورد خود، فرم زیر را تکمیل نمایید: