حل مسائل بیمه تامین اجتماعی کارفرما و کارگر

تغییرات فراوان در قوانین و سامانه‌های تامین اجتماعی، نگرانی‌هایی را در خصوص انجام کامل تمامی امور مربوطه، برای کارفرمایان ایجاد کرده است. ممکن است با محدودیت‌های زمانی مشخص شده برای حل مسائل بیمه تامین اجتماعی شرکتتان فرصت حل این مشکلات را نداشته باشید. این خدمت از ماناکا برای کسب‌و‌کار‌هایی پیشنهاد می‌شود که تنها قصد دارند در رفع یک مشکل از همراهی متخصصین امور بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.

از حقوقتان دفاع می‌کنیم

ممکن است بعد از بازرسی‌ها و حسابرسی‌های سازمان تامین اجتماعی، بدهی‌هایی در قالب حق بیمه و جرایم تاخیر در پرداخت به واحد تجاری ابلاغ شود؛ با توجه به قانون و وجود امکان اعتراض به برگ مطالباتی، ماناکا با ارائه خدمت حل مسائل بیمه تامین اجتماعی در تلاش است تا علاوه بر جلوگیری از وقوع جرایم بیمه‌ای، در صورت وقوع آنها، در سریع ترین زمان ممکن آنها را حل کند.

همچنین اگر قصد دارید تا به طور کامل خیال خودتان را از مسائل تامین اجتماعی راحت کنید، خدمت پشتیبانی کامل پرونده تامین اجتماعی به شما این فرصت را خواهد داد که بدون هیچ دغدغه‌ای در این حوزه، از تمامی اخبار مربوط با خبر شده و همه امور تامین اجتماعی (از تشکیل پرونده و دریافت کد کارگاه تا تنظیم لوایح بیمه‌ای) را به صورت خودکار به ماناکا بسپارید.

هزینه‌های اضافه را نپردازید

بدون هیچ اضافه کاری و هزینه‌های معمول شرکت‌های مشاوره بیمه تامین اجتماعی، ماناکا این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا تنها مشکلات و مسائل تامین اجتماعی پیش آمده را، به صورت جداگانه، مرتفع کنند. لذا می‌توانید مطمئن باشید با کمترین قیمت ممکن و پیش از زمان مقرری که سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکلتان اعلام کرده، مشاورین خبره ماناکا در کنارتان خواهند بود.

چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟ اگر مشکلی برایتان پیش آمده که در قالب خدمات ارائه شده زیر قابل حل نیست، تنها کافیست با ما در واتس اپ و یا با پرکردن فرم زیر در تماس باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و پرسش مورد خود، فرم زیر را تکمیل نمایید: